Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Was online less than a week ago

Candidate

Male, 25 years, born on 3 February 2000

Actively searching for a job

Almaty, willing to relocate (Atyrau), prepared for business trips

Project manager

700 000  in hand

Specializations:
  • Business analyst

Employment: full time, part time, project work

Work schedule: full day, shift schedule, flexible schedule, remote working, rotation based work

Work experience 5 years

July 2020currently
4 years 9 months
IDL.kz

IT, System Integration, Internet... Show more

Менеджер проекта
Нахождение клиентов, ведение переговоров, определение технического задания для разработки сайта и работа с командой разработчиков.
April 2024February 2025
11 months

Spain

Technical Support Manager
Providing timely and efficient customer support and maintaining high-quality service delivery. Continuously monitoring and overseeing transactional operations for smooth processes. Proactively notifying stakeholders about new merchants or solutions for seamless integration. Promptly alerting internal teams and merchants about service interruptions to mitigate disruptions. Mapping errors during the downtimes and isolating the problem. Test and onboard new merchants and providers.
October 2023April 2024
7 months
Zimran

Almaty, zimran.io

Team Lead Customer Experience
Doing pretty much everything: hiring & firing support agents, onboarding, further coaching, payroll. My duties in a nutshell - building a team of 20 customer support specialists remotely. Fully managing SERM & Brand Perception for two products in the company: negotiating & successfully launching Trustpilot, Sitejabber, Hellopeter, and other review platforms with an average score of 4/5. Improving the customer experience at every stage through process optimization (FAQ portal, CSAT survey, User insights analysis). Working with the Product team to transmit user behavior and feedback.
August 2023September 2023
2 months
Zimran

Astana, zimran.io

Senior Customer Experience Agent
Proficient in handling customer inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction. Experienced in utilizing customer support software and CRM systems to track and manage customer interactions and tickets. Committed to continuous improvement, actively seeking feedback to enhance the customer experience.
May 2023August 2023
4 months
Zimran

Astana, zimran.io

Middle Customer Experience Agent
Proficient in handling customer inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction. Experienced in utilizing customer support software and CRM systems to track and manage customer interactions and tickets. Committed to continuous improvement, actively seeking feedback to enhance the customer experience.
January 2023April 2023
4 months
Zimran

Astana

IT, System Integration, Internet... Show more

Junior Customer Experience Agent
Proficient in handling customer inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction. Experienced in utilizing customer support software and CRM systems to track and manage customer interactions and tickets. Committed to continuous improvement, actively seeking feedback to enhance the customer experience.
April 2019April 2019
1 month
Международная академия перевода "Диалог"

Astana

Внештатный переводчик
Занимался последовательным переводом с английского на В2В встрече, организованной KOTRA в рамках официального визита Президента Республики Корея в Казахстан
November 2018November 2018
1 month
Международный инновационный форум "Digital Bridge"

Astana

Волонтер-сопровождающий
Сопровождение и ассистирование американского стартап коуча Боба Дорфа (VIP гость)
October 2018October 2018
1 month
Международная конференция "Инвестирование в молодежь"

Astana

Волонтер-сопровождающий
Сопровождение делегации из Народной Республики Бангладеш на международной конференции "Инвестирование в молодежь", организованной UNFPA, ассоциацией выпускников Болашак, Парламентом РК. Устный и письменный перевод, сопровождение по городу.
October 2018October 2018
1 month
Восьмая сессия Совещания Сторон по водной конвенции

Astana

Волонтер
Был прикреплен к рабочей делегации UNECE из Женевы. Занимался устным переводом, выполнением небольших поручений.

Skills

Skill proficiency levels
Организация мероприятий
Управление командой
Аренда помещений
Легко устанавливаю контакты
Управление проектами
Ведение переговоров
Обучение персонала
Управление персоналом
Работа в команде
Проведение презентаций
Английский язык

Driving experience

Driver's license category B

About me

Легко переключаюсь с языка на язык, свободно устанавливаю контакты с людьми и умею договариваться. Имею практический опыт в сфере пользовательской (B2C EdTech) и технической поддержки (B2B Fintech). Руководил командой из 20 агентов поддержки - набирал, обучал, менторил, увольнял при необходимости, готовил график смен и вел payroll. Одновременно вел другие направления внутри саппорта - SERM management, работа с отзывами, автоматизация с целью снижения нагрузки на агентов, работа над FAQ порталом, подготовка инфраструктуры для скейлинга бизнеса, и тд. Параллельно работаю менеджером в команде фрилансеров по веб-разработкам - ищу и принимаю заказы, договариваюсь с заказчиком, отслеживаю процесс разработки.

Incomplete higher education

2025
2023
SHSS (School of Humanities and Social Sciences), Political Science and International Relations

Languages

KazakhNative


EnglishC2 — Proficiency


RussianC2 — Proficiency


Citizenship, travel time to work

Citizenship: Kazakhstan

Permission to work: Kazakhstan

Desired travel time to work: Doesn't matter