Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяWas online today at 00:30
Candidate
Male, 39 years, born on 7 February 1986
Considers offers
Moscow, metro station Chertanovskaya, willing to relocate (Georgia, Other regions, Kazakhstan), prepared for business trips
The approximate area of the job search is specified
Game Design / Unreal Engine developer
Specializations:
- Game designer
- Programmer, developer
Employment: full time, part time
Work schedule: full day, flexible schedule, remote working
Work experience 13 years 2 months
October 2022 — July 2023
10 months
ScreamSchool - обучение, game-design, UE5 development
Moscow
Game-design, development
Studied @ Scream school at game-design course
Portfolio:
Game link; my role; about the game.
(currently in development, minimal value product)
https://disk.yandex.ru/d/w8VBMItn8ndlbQ ; UE5 development, producing, neuroart, game-design; 2D, RTS, management; 2023, UE5, Windows
***
https://psycho-drake.itch.io/moon-light ; level-design, feature-design, coding producing; 2D, Creepy, Pixel Art; 2023, Construct 3, Windows
***
https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher ; level-design, feature-design, mechanics; 2D, Atmospheric, Casual; 2022, Unity, Android
***
https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles ; world-design, level-design, feature-design, narrative; 2D, TBS, puzzle; 2013, custom engine, IOS
***
Personal Page about gamedev stuff:
https://314hell.wixsite.com/yurytumanov
May 2020 — May 2022
2 years 1 month
Phobetor Games
IT, System Integration, Internet... Show more
Гейм-дизайнер
Проработка кор-геймплея, мета-геймплея.
Проработка фич.
Левел-дизайн с использованием Unity и предложенных разработчиком инструментов.
Написание диз-дока, сопроводительой документации.
Планирование фич.
Планирование моетизации.
Посмотреть проект можно тут:
https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher
May 2019 — June 2020
1 year 2 months
Курсы GeekBrains Гейм-дизайн
Moscow
IT, System Integration, Internet... Show more
Выпускник
- Разработка концепции и прототипирование геймплея.
- Понимание кор механик различных типов жанров. Генерация меты по тематике.
- Unreal engine 4.
- Разработка и балансировка игровых сущностей, механик.
- Умею в метрики (DAU, ARPPU, Retention, ...)
- Нарративный дизайн – есть примеры (разной законченности, в портфолио есть ссылки)
- Диздоки – есть примеры (разной законченности, в портфолио есть ссылки)
- Articy draft 3 – активно обучаюсь пользоваться.
Портфолио:
https://314hell.wixsite.com/yurytumanov
Есть один законченный проект, в двух участвую.
April 2019 — May 2020
1 year 2 months
АО "Атомзащитаинформ"
Moscow
IT, System Integration, Internet... Show more
Эксперт
- Сертификация программного обеспечения на соответствие определённому уровню доверия.
- Аттестация объектов информатизации.
- Сертификация ПО
- Анализ исходного кода ПО, математических моделей.
- Выявление НДВ, НСД.
- Тестирование на проникновение.
September 2006 — October 2015
9 years 2 months
НИЯУ “МИФИ”.
Moscow
Educational Institutions... Show more
Инженер, старший преподаватель, главный научный сотрудник.
Являюсь автором курса по «Мастерству выступления и ораторскому искусству». (А ля TED)
Преподавал у студентов C, C++, C#, Python,
У студентов 4-5 курса вёл «Учебно-исследовательские работы»
У студентов 5 курса был научным руководителем на дипломных работах.
Участвовал в качестве исполнителя при выполнении научно-исследовательских работ, государственных контрактов.
Являюсь автором более 17 публикаций в различных научно-технических изданиях, 3 из них международные, более 7 в рецензируемых ВАК изданиях.
Участвую в международных конференциях по информационной безопасности: PhDays, ZeroNights и др.
December 2009 — August 2014
4 years 9 months
Nuclear myth labs
Гейм-дизайнер, нарративный дизайнер
Гейм-дизайн (кор/мета), левел дизайн и нарративный дизайн игры "Ancient Chronicles" для appstore.
Жанр - пошаговый гексагональный изометрический варгейм.
Ссылка
https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles
При разработке занимался:
- созданием мира, детальным описанием его истории, рас;
- сюжетом игры;
- ведением диздока;
- разработкой математической модели игры;
- фичекатом;
- общей координацией работы команды (выдача заданий художникам, музыкантам)
Skills
Skill proficiency levels
Advanced level
Level not specified
About me
Portfolio:
Game link; my role; about the game.
(currently in development, minimal value product)
https://disk.yandex.ru/d/w8VBMItn8ndlbQ ; UE5 development, producing, neuroart, game-design ; 2D, RTS, management ; 2023, UE5, Windows
***
https://psycho-drake.itch.io/moon-light ; level-design, feature-design, coding producing; 2D, Creepy, Pixel Art; 2023, Construct 3, Windows
***
https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher ; level-design, feature-design, mechanics; 2D, Atmospheric, Casual, 2022, Unity, Android
***
https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles ; world-design, level-design, feature-design, narrative ; 2D, TBS, puzzle ; 2013, custom engine, IOS
***
Personal Page about gamedev stuff:
https://314hell.wixsite.com/yurytumanov
***
Hard skills:
Coding skills: C, C++, C#, JavaScript, Python, UE4, UE5
C++, C# - basic;
Python - advanced;
UE4, UE5 - basic, wanna grow up
Data skills in: SQL, excel.
Discrete mathematics, probability theory, mathematical statistics
Fluent English
Soft skills and experience:
Organization skills
Rich enterprise-development experience
Affluent educational experience (used to be teacher in university)
Prosperous public speech skills and experience
Personal characteristics:
Like gaming, hard-learner, communicative,networking, inventive, and able to finish activities that what was begun
Higher education (PhD)
2012
Информационная Безопасность, Кандидат Наук
2009
Информационная Безопасность, Специалист
Languages
Professional development, courses
2012
К.Т.Н
НИЯУ МИФИ, ИБ
Tests, examinations
2020
GeekBrains
GeekBrains, Гейм-дизайн
Citizenship, travel time to work
Citizenship: Russia
Permission to work: Russia
Desired travel time to work: Up to one hour