Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Was online today at 00:30

Candidate

Male, 39 years, born on 7 February 1986

Considers offers

Moscow, metro station Chertanovskaya, willing to relocate (Georgia, Other regions, Kazakhstan), prepared for business trips

The approximate area of the job search is specified

Game Design / Unreal Engine developer

Specializations:
  • Game designer
  • Programmer, developer

Employment: full time, part time

Work schedule: full day, flexible schedule, remote working

Work experience 13 years 2 months

October 2022July 2023
10 months
ScreamSchool - обучение, game-design, UE5 development

Moscow

Game-design, development
Studied @ Scream school at game-design course Portfolio: Game link; my role; about the game. (currently in development, minimal value product) https://disk.yandex.ru/d/w8VBMItn8ndlbQ ; UE5 development, producing, neuroart, game-design; 2D, RTS, management; 2023, UE5, Windows *** https://psycho-drake.itch.io/moon-light ; level-design, feature-design, coding producing; 2D, Creepy, Pixel Art; 2023, Construct 3, Windows *** https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher ; level-design, feature-design, mechanics; 2D, Atmospheric, Casual; 2022, Unity, Android *** https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles ; world-design, level-design, feature-design, narrative; 2D, TBS, puzzle; 2013, custom engine, IOS *** Personal Page about gamedev stuff: https://314hell.wixsite.com/yurytumanov
May 2020May 2022
2 years 1 month
Phobetor Games

vk.com/phobetorgames

IT, System Integration, Internet... Show more

Гейм-дизайнер
Проработка кор-геймплея, мета-геймплея. Проработка фич. Левел-дизайн с использованием Unity и предложенных разработчиком инструментов. Написание диз-дока, сопроводительой документации. Планирование фич. Планирование моетизации. Посмотреть проект можно тут: https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher
May 2019June 2020
1 year 2 months
Курсы GeekBrains Гейм-дизайн

Moscow

IT, System Integration, Internet... Show more

Выпускник
- Разработка концепции и прототипирование геймплея. - Понимание кор механик различных типов жанров. Генерация меты по тематике. - Unreal engine 4. - Разработка и балансировка игровых сущностей, механик. - Умею в метрики (DAU, ARPPU, Retention, ...) - Нарративный дизайн – есть примеры (разной законченности, в портфолио есть ссылки) - Диздоки – есть примеры (разной законченности, в портфолио есть ссылки) - Articy draft 3 – активно обучаюсь пользоваться. Портфолио: https://314hell.wixsite.com/yurytumanov Есть один законченный проект, в двух участвую.
April 2019May 2020
1 year 2 months
АО "Атомзащитаинформ"

Moscow

IT, System Integration, Internet... Show more

Эксперт
- Сертификация программного обеспечения на соответствие определённому уровню доверия. - Аттестация объектов информатизации. - Сертификация ПО - Анализ исходного кода ПО, математических моделей. - Выявление НДВ, НСД. - Тестирование на проникновение.
September 2006October 2015
9 years 2 months
НИЯУ “МИФИ”.

Moscow

Educational Institutions... Show more

Инженер, старший преподаватель, главный научный сотрудник.
Являюсь автором курса по «Мастерству выступления и ораторскому искусству». (А ля TED) Преподавал у студентов C, C++, C#, Python, У студентов 4-5 курса вёл «Учебно-исследовательские работы» У студентов 5 курса был научным руководителем на дипломных работах. Участвовал в качестве исполнителя при выполнении научно-исследовательских работ, государственных контрактов. Являюсь автором более 17 публикаций в различных научно-технических изданиях, 3 из них международные, более 7 в рецензируемых ВАК изданиях. Участвую в международных конференциях по информационной безопасности: PhDays, ZeroNights и др.
December 2009August 2014
4 years 9 months
Nuclear myth labs
Гейм-дизайнер, нарративный дизайнер
Гейм-дизайн (кор/мета), левел дизайн и нарративный дизайн игры "Ancient Chronicles" для appstore. Жанр - пошаговый гексагональный изометрический варгейм. Ссылка https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles При разработке занимался: - созданием мира, детальным описанием его истории, рас; - сюжетом игры; - ведением диздока; - разработкой математической модели игры; - фичекатом; - общей координацией работы команды (выдача заданий художникам, музыкантам)

Skills

Skill proficiency levels
Advanced level
Математическая статистика
Английский язык
Статистический анализ
Пользователь ПК
Python
Level not specified
Математическое моделирование
Базы данных
Написание сценариев
левел дизайн
RPG
MMORPG
4x Стратегии
Unity
unreal engine
UE

About me

Portfolio: Game link; my role; about the game. (currently in development, minimal value product) https://disk.yandex.ru/d/w8VBMItn8ndlbQ ; UE5 development, producing, neuroart, game-design ; 2D, RTS, management ; 2023, UE5, Windows *** https://psycho-drake.itch.io/moon-light ; level-design, feature-design, coding producing; 2D, Creepy, Pixel Art; 2023, Construct 3, Windows *** https://eclipse130300.itch.io/dream-catcher ; level-design, feature-design, mechanics; 2D, Atmospheric, Casual, 2022, Unity, Android *** https://www.metacritic.com/game/ios/ancient-chronicles ; world-design, level-design, feature-design, narrative ; 2D, TBS, puzzle ; 2013, custom engine, IOS *** Personal Page about gamedev stuff: https://314hell.wixsite.com/yurytumanov *** Hard skills: Coding skills: C, C++, C#, JavaScript, Python, UE4, UE5 C++, C# - basic; Python - advanced; UE4, UE5 - basic, wanna grow up Data skills in: SQL, excel. Discrete mathematics, probability theory, mathematical statistics Fluent English Soft skills and experience: Organization skills Rich enterprise-development experience Affluent educational experience (used to be teacher in university) Prosperous public speech skills and experience Personal characteristics: Like gaming, hard-learner, communicative,networking, inventive, and able to finish activities that what was begun

Higher education (PhD)

2012

Languages

RussianNative


EnglishC2 — Proficiency


FrenchA1 — Basic


Professional development, courses

2012
К.Т.Н
НИЯУ МИФИ, ИБ

Tests, examinations

2020
GeekBrains
GeekBrains, Гейм-дизайн

Citizenship, travel time to work

Citizenship: Russia

Permission to work: Russia

Desired travel time to work: Up to one hour